ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ  ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΚΗ (VEGAN) Η ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΚΗ (VEGETARIAN) ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Βοηθά την καρδιά
Οι χορτοφάγοι χαρακτηρίζονται από μικρά επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα και έχουν χαμηλότερα ποσοστά καρδιακών παθήσεων. Με το να αποφεύγουν το κρέας, τα αυγά και  τα γαλακτοκομικά, καθίστανται ικανοί να μειώσουν το σύνολο των κεκορεσμένων λιπαρών που υπάρχουν στην διατροφή τους. Μια διατροφή που εμπεριέχει προιόντα ολικής άλεσης, λαχανικά, όσπρια και φρούτα διατηρεί καθαρές τις αρτηρίες και την καρδιά σας υγιή.

Προλαμβάνει τον καρκίνο.

Μια μεγάλη μελέτη1  που διεξήγαγαν ερευνητές από τη σχολή του HARVARD για τη δημόσια υγεία (HSPH) συμπέραναν ότι το κόκκινο κρέας και ο καρκίνος συνδέονται. Η HSPH επίσης βρήκε ότι το κόκκινο κρέας σχετίζεται με αυξημένη επικινδυνότητα θνησιμότητας που έχει σχέση με καρδιοαγγειακά και καρκινικά νοσήματα.   Τα ποσοστά των καρκίνων του στήθους είναι δραματικά χαμηλότερα σε χώρες που η τυπική τους διατροφή στηρίζεται στα φυτά2

Οι χορτοφάγοι έχουν μόνο γύρω στους 40% πιθανότητες να νοσήσουν από καρκίνο συγκρινόμενοι με τους κρεατοφάγους. Το γεγονός αυτό οφείλεται  στη διατροφή με υψηλής περιεκτικότητας διαιτητικές ίνες και μικρότερη λήψη  κορεσμένων και ολικών λιπαρών.

Χαμηλώνει την αρτηριακή πίεση
Τρώγοντας ένα καλά ισορροπημένο χορτοφαγικό γεύμα μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης. Το μεγαλύτερο μέρος των ερευνών δείχνουν ότι οι χορτοφάγοι έχουν μικρότερη αρτηριακή πίεση ως επακόλουθο της  πρόσληψης  χαμηλών  λιπαρών , χοληστερόλης  και  της μικρής θερμιδικής αξίας της διατροφής τους 3.Ορισμένοι ασθενείς  με υψηλή αρτηριακή πίεση μπορούν επίσης να εξαλείψουν την χρήση των φαρμάκων όταν αλλάξουν την διατροφή τους σε χορτοφαγική4.

Ελέγχει  τον Διαβήτη

Πολυάριθμες μελέτες έδειξαν ότι η  χορτοφαγία μπορεί να μειώσει την εμφάνιση του διαβήτη. Συνδυάζοντας τα συμπλέγματα υδρογονανθράκων και διαιτητικών  ινών (που βρίσκονται μόνο σε φυτικά τρόφιμα) μπορούν  να επιτευχθούν χαμηλότερα επίπεδα σακχάρων στο αίμα και συχνά ελαττώνει  ή ακόμα καταργεί τη χρήση φαρμάκων.

Θα το νιώσετε στα κόκκαλα σας

Η εκτεταμένη πρόσληψη ζωικής πρωτεΐνης μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας. Δίαιτες πλούσιες σε κρέας   και γαλακτοκομικά μπορεί να επιφέρει αύξηση του επιπέδου των οξέων στο αίμα και ο οργανισμός τα εξουδετερώνει με το να απελευθερώσει ασβέστιο από τα κόκκαλα στην κυκλοφορία του αίματος.

Αντικαθιστώντας τα ζωικά  προϊόντα με φυτικές τροφές μειώνεται το σύνολο του ασβεστίου που χάνεται. 

Σύμφωνα με την Αμερικάνικη Διαιτητική Ένωση του Καναδά, ένα πολύ καλά σχεδιασμένο χορτοφαγικό διαιτολόγιο είναι υγιεινότατο, επαρκώς θρεπτικό και προσδίδει  οφέλη στην υγεία σε σχέση με την πρόληψη και την θεραπεία συγκεκριμένων ασθενειών. Διαλέγοντας ένα χορτοφαγικό πιάτο αντί για ένα κρεατοφαγικό  είναι ένας τρόπος να πετύχετε καλύτερη υγεία.

Για μια ισορροπημένη υγιεινή διατροφή για χορτοφάγους μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στα επαρκώς φροντισμένα προγράμματα γευμάτων μας ή για όσους σκέφτονται πολύ σοβαρά να γίνουν χορτοφάγοι να ψάξουν για ένα ελεύθερο πρόγραμμα αρχάριων χορτοφαγίας

The China Study

Το ‘’The China Study’’ είναι ένα βιβλίο του 2004 από τον T.Colin Campbell, καθηγητή της Βιοχημείας Τροφίμων στο Πανεπιστήμιο Cornell, και ο γιος του Thomas M.Campbell  γιατρός στο επάγγελμα. Το βιβλίο εξετάζει τη σχέση μεταξύ της κατανάλωσης ζωικών προϊόντων και ασθενειών  όπως ο καρκίνος, ο διαβήτης , οι καρδιακές παθήσεις, η βουλιμία, η οστεοπόρωση και οι εκφυλιστικές παθήσεις του εγκεφάλου.

Το βιβλίο βασίζεται στο πρόγραμμα ‘’China – Cornell – Oxford ‘’  μια εικοσαετής μελέτη η οποία  άρχισε το 1983. Μέσα στο βιβλίο συμπεριλαμβάνεται μια σύγκριση των επικρατούντων παθήσεων στη Δύση (στεφανιαία καρδιακή πάθηση, διαβήτης, λευχαιμία και καρκίνοι στο παχύ έντερο, στους πνεύμονες και του μαστού) σε κάθε αγροτική περιοχή της Κίνας.

Οι συγγραφείς ανακάλυψαν ότι ο μέσος όρος της χοληστερόλης στο αίμα στην αγροτική Κίνα αυξάνεται, και τα συμπτώματα των ‘’Δυτικών’’ νοσημάτων επίσης αυξάνεται. Τα επίπεδα της χοληστερόλης στο αίμα σχετίζονται σε πολύ μεγάλο βαθμό με την διατροφή, ειδικότερα με την ποσότητα ζωικών πρωτεϊνών που καταναλώνεται.

*If the download does not automatically start, right-click and Save-As.

http://archinte.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=1134845
2 http://www.sciencedaily.com/releases/2012/04/120403153531.htm
3http://journals.lww.com/jhypertension/Citation/1984/06000/Vegetarian_Diet_and_Blood_Pressure.3.aspx
4 http://www.healthiertalk.com/lower-blood-pressure-now-without-drugs-0468